Персонал Дніпро: резюме та пошук співробітників в Дніпрі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Дніпрі швидко, шукаю резюме в місті Дніпро.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Дніпрі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Дніпрі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Дніпрі!

Резюме: Офіс-менеджер (Дніпро)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Дніпро
  • Досвід роботи: 2 рок. 5 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • офіс-менеджер ТОВ «Аксель Медікал» <p>• Підтримка і координація комфортного функціонування офісу.</p>
    <p>• Контроль і координація роботи служб, що обслуговують офіс.</p>
    <p>• Прийом, переадресація дзвінків та звернень.</p>
    <p>• Прийом, реєстрація та розподілення кореспонденції.</p>
    <p>• Прийом відвідувачів та забезпечення ділових зустрічей в офісі.</p>
    <p>• Ведення первинного документообігу.</p>
    <p>• Взаємодія з кур'єрськими службами.</p>
    <p>• Організація закупівлі канцелярських та господарських товарів, продуктів, напоїв для офісу.</p>
    <p>• Робота з програмами: 1 С, Вчасно, CRM.</p>
    <p>• Дотримання процесу внутрішнього та зовнішнього документообігу компанії.</p>
    <p>• Організація перевезень обладнання по Україні.</p>
    <p>• Робота помічником бухгалтера.</p>
  • Адміністративний ресепшионіст ДП «Стада Україна» <p>• Підтримка і координація комфортного функціонування офісу.</p>
    <p>• Контроль і координація роботи служб, що обслуговують офіс.</p>
    <p>•Прийом, переадресація дзвінків та звернень.</p>

    <p>• Прийом, реєстрація та розподілення кореспонденції.</p>
    <p>• Прийом відвідувачів та забезпечення ділових зустрічей в офісі.</p>
    <p>• Ведення первинного документообігу.<br /></p>

    <p>• Взаємодія з кур'єрськими службами.</p>
    <p>• Організація закупівлі канцелярських та господарських товарів, продуктів, напоїв для офісу.</p>

    <p>• Організація робочих місць співробітників офісу.</p>

    <p>• Робота з програмами: 1 С, Е-Docs, Вчасно, M.E.Doc. </p>
    <p>• Дотримання процесу внутрішнього та зовнішнього документообігу компанії.</p>
  • офіс-менеджер ТОВ «Екобуденерглсервіс» <p>- забезпечення життєдіяльності офісу;</p>
    <p>- робота з усіма видами оргтехніки;</p>
    <p>- набір документів Word, Exel;</p>
    <p>- підготовка договорів;</p>
    <p>- робота на електронному майданчику Prozorro (створення та супроводження процедур закупівель/спрощених закупівель та ін.)</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: