Персонал Дніпро: резюме та пошук співробітників в Дніпрі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Дніпрі швидко, шукаю резюме в місті Дніпро.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Дніпрі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Дніпрі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Дніпрі!

Резюме: Керівник відділу персоналу/ кадрів, HR-фахівець, HR бізнес-партнер (Дніпро)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Дніпро
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Резюме на посади <strong>керівника відділу персоналу/ кадрів,  </strong><strong>HR</strong><strong>-фахівця,  </strong><strong>HR</strong> <strong>бізнес-партнера</strong> </p>
    <p>(повна зайнятість, неповна зайнятість, віддалена робота)</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Ірина</strong></p>
    <p><strong>Телефон:                          </strong>+380971980945</p>
    <p><strong>E-mail:</strong>                                nekhira43@gmail.com                                                   </p>
    <p>                                             https://www.facebook.com/Perso...</p>

    <p><strong>Дата народження:        </strong>18.11.1974</p>
    <p><strong>Місто проживання:</strong>      Кам’янське</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ:</strong></p>
    <ul><li>успішний досвід роботи у сфері управління персоналом та кадрового адміністрування;</li><li>досвід роботи на керівних посадах понад 14 років;</li><li>досвід керівництва відділом із чисельністю підлеглих 4 особи.</li></ul><p><strong>КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ:</strong><br /></p>
    <ul><li>управління HR-процесами;</li><li>управління процесами з обліку кадрів;</li><li>розробка та впровадження внутрішніх стандартів підприємства;</li><li>ведення HR-аналітики;</li><li>знання методів пошуку та підбору персоналу;</li><li>знання чинного законодавства у сфері трудових відносин;</li><li>знання системи мотивації та стимулювання персоналу;</li><li>організаторські здібності.</li></ul><p><strong>ДОСЯГНЕННЯ ЗА ВЕСЬ ПЕРІОД РОБОТИ:</strong></p>
    <ul><li>розробила та впровадила методики з пошуку, прийому, адаптації та наставництва персоналу, положення про діловодство, систему нематеріальної мотивації працівників, пам'ятку для нових співробітників, програму впровадження раціоналізаторських пропозицій, карти покрокового виконання операцій; </li><li>розробила заходи та організувала проведення крос-функціонального стажування;</li><li>за відмінні результати роботи у 2016 році була нагороджена поїздкою до Риму. </li></ul><p><strong>ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:</strong></p>
    <ul><li>відносини з колегами вибудовую на засадах взаємоповаги, володію здатністю створити команду та націлити її на досягнення результату;</li><li>здатна працювати з великим обсягом інформації. У періоди відсутності підлеглих самостійно вела роботи на дільницях відсутніх працівників.</li></ul><p><strong>ДОСВІД РОБОТИ:</strong></p>
    <p><strong>з 04.2022 – т/час        ТОВ Тепличний комбінат «Дніпровський», HR бізнес-партнер, </strong><strong>(віддалено)</strong>          </p>
    <p><strong>                                            </strong>(вирощування овочів у закритому грунті, штат понад 300 осіб)</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Обов'язки:      </strong></p>
    <ul><li>пiдбiр персоналу робiтничих професiй, фахiвцiв, ТОПів;</li><li>проведення первинних співбесід;</li><li>надання рекомендацій керівникам щодо кандидатів.</li></ul><p><strong>з 10.2016 – 04.2022        ТОВ Тепличний комбінат «Дніпровський», директор з управління</strong></p>
    <p><strong>                                            персоналом
    </strong>(вирощування овочів у закритому грунті, штат понад 300 осіб)</p>
    <p><strong>Обов'язки:</strong></p>
    <ul><li>ведення HR-процесів (планування, підбір, адаптація, оцінка, розвиток, мотивація персоналу, тощо);</li><li>управління процесами з обліку кадрів відповідно до вимог чинного законодавства України;</li><li>формування штатного розкладу та структури управління підприємства;</li><li>розробка та запровадження внутрішніх стандартів підприємства (регламенти, положення, інструкції, правила тощо);</li><li>складання та управління бюджетом на персонал (ФОП, витрати на персонал);</li><li>регулярний моніторинг ринку праці та заробітних плат, контроль показників укомплектованості та плинності кадрів;</li><li>дослідження із задоволеності та залученості персоналу;</li><li>ведення HR-аналітики;</li><li>консультування та підтримка керівників підрозділів у питаннях управління персоналу;</li><li>підготовка та подання встановленої звітності;</li><li>організація та проведення святкових та  командоутворюючих заходів;</li><li>управління HR-командою (4 чол.).</li></ul><p><strong>з 11.2014 по 10.2016     ПрАТ «Орель-Лідер»/Миронівський хлібопродукт, менеджер з </strong></p><strong>                                            персоналу </strong>(вирощування курчат бройлерів, штат 1300 осіб)<p><strong>Обов'язки:</strong></p>
    <ul><li>ведення HR-процесів (підбір, адаптація, оцінка, розвиток, тощо)</li><li>контроль та ведення процесів з обліку кадрів відповідно до вимог чинного законодавства України (прийом, переведення, звільнення, відпустки, лікарняні, видача виписок та копій документів);</li><li>розробка та запровадження внутрішніх стандартів підприємства (регламенти, положення, інструкції, правила, тощо);</li><li>оформлення встановленої звітності.</li></ul><p> </p>
    <p><strong>з 03.2008 по 11.2014            ТОВ НВП "ДЗМК"/ТОВ "АСКОН УКРАЇНА", начальник відділу </strong></p>
    <p><strong>                                                   кадрів </strong>(виготовлення металоконструкцій, штат від 200 до 500 осіб)</p>
    <p><strong>Обов'язки:</strong></p>
    <ul><li>ведення роботи з кадрового адміністрування (прийом, переведення, звільнення, відпустки, лікарняні, ведення табелю обліку робочого часу, видача виписок та копій документів);</li><li>розробка та запровадження внутрішніх стандартів підприємства (регламенти, положення, інструкції, правила, тощо);</li><li>оформлення встановленої звітності.</li></ul><p><strong>з 01.2000 по 03.2008            Державне підприємство «Смоли»/ ДП «ПГМЗ» та ДП «Бар'єр» (за</strong></p>
    <p>                                      <strong>            сумісництвом), інспектор з кадрів, провідний інспектор з кадрів,</strong></p>
    <p><strong>                                                   заступник начальника відділу з управління персоналом</strong><strong>,</strong></p>
    <p>                                                    (хімічна промисловість, штат 800 осіб)</p>
    <p><strong>ОСВІТА:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>2005 – 2006 рр.                     </strong>Харківський міжнародний інститут економіки та менеджменту</p>
    <p><strong>Спеціальність:                      </strong>менеджмент та управління персоналом.</p>
    <p><strong>Кваліфікація:                        </strong><strong>менеджер з персоналу.</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>1992 – 1997 рр.                     </strong>Дніпродзержинський державний технічний університет</p>
    <p><strong>Спеціальність:                      </strong>технологія машинобудування</p>
    <p><strong>Кваліфікація:                        </strong><strong>інженер механік (з відзнакою)</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ТРЕНІНГИ:</strong></p>





    <ul><li>Інструменти регулярного менеджменту. Оцінка та розвиток персоналу» – 2015.</li><li>Робоча сесія «Як підвищити ефективність роботи на підприємстві» – 2014.</li><li>Семінар «Гарячі кадрові зміни – 2015».</li><li>«Менеджерські навички» – 2016.</li><li>«Ефективний лідер» – 2018</li><li>"Щорічні стратегічні сесії ТОП складу підприємства" </li></ul><p> </p>
    <p><strong>ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:</strong></p>
    <ul><li>досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Power Point), 1С 8.2 -Зарплата та кадри, Бітрікс24, Медок, E-Staff;</li><li>знання мов: українська, російська – рідні; англійська – базова.</li></ul><p><strong>Рекомендації надам за вимогою.</strong></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: