Персонал Дніпро: резюме та пошук співробітників в Дніпрі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Дніпрі швидко, шукаю резюме в місті Дніпро.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Дніпрі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Дніпрі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Дніпрі!

Резюме: Начальник планово-экономического отдела, финансовый аналитик (Дніпро)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Дніпро
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><b>Досвід роботи</b></p><p><b>квітень 2018 - по сьогодні</b></p><p> <b>"Джойнт", Американський єврейський об'єднаний розподільчий комітет(благодійність), </b>на посаді<b> - </b>начальник фінансового відділу<b>, </b>посадові обов’язки: контроль складання річного бюджету підзвітних благодійних організацій, відповідно до умов донорів; формування регіонального консолідованого бюджету підзвітних організацій; контроль і аналіз використання бюджету регіону; складання та аналіз щомісячних фінансових звітів; своєчасне коригування бюджетів з метою раціонального його використання відповідно до умов донорів; ефективне планування використання ресурсів, постійний пошук способів економії витрат; перевірка фінансових звітів підзвітних організацій; проведення економічних досліджень і аналітичних звітів для керівництва; підготовка щомісячних фінансових звітів регіону;<b></b></p><p><b>листопад 2016 – березень 2018</b></p><p><strong> </strong><b>ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» (металургія), </b>на посаді – економіста відділу Контролінгу, посадові обов’язки: аналіз бюджетів і витрат, видача рекомендацій щодо їх оптимізації; складання аналітичних звітів про фінансово-господарську діяльність підприємства; підтримка користувачів Системи електронного візування на організаційно-технічному рівні; контроль дотримання регламенту термінів візування контрактно-договірного обліку; контроль закупівельної діяльності компанії; контроль виконання показників преміювання співробітників компанії; контроль та участь в процесі оптимізації розгляду рекламацій; складання ТЗ по автоматизації процесів роботи в IT підприємстві і Lotus Notes;</p><p><b>березень 2014 – листопад 2016 </b><b></b></p><p> <b>ТОВ «ТД «Бізарт» (дистриб’ютор, с/г, ветеринарія)</b>, на посаді – економіста, посадові обов’язки: складання та аналіз щомісячних фінансових звітів; складання та аналіз річних фінансових планів і звітів; контроль дебіторської заборгованості; складання річних фінансових планів; підготовка документів для оформлення кредитів, овердрафтів; розрахунок з/п, контроль виконання плану з продажу; розрахунок собівартості товарів; узгодження рахунків на оплату; складання договорів з контрагентами, узгодження умов з юристами.</p><p><strong> </strong>також обов’язки адміністративного директора: розробка посадових інструкцій та правил внутрішнього трудового розпорядку; забезпечення роботи з ведення діловодства в організації; контроль за раціональним витрачанням матеріалів та коштів, що виділяються на господарські потреби; підбір та управління персоналом; контроль за витратами на відрядження; контроль за дотриманням співробітниками компанії виробничої та трудової дисципліни та ін.</p><p><b><br> листопад 2013 – лютий 2014 </b></p><p> <b>ТОВ «Фосдайк Груп»</b>, на посаді - менеджеру з продажу логістичних послуг, посадові обов’язки: пошук клієнтів, робота з клієнтами; безпосередні продажі наданої послуги (особисті, телефонні); комплексне обслуговування поточних угод незалежно від використовуваних видів транспорту; контроль процесу супроводу вантажу; взаємодія з усіма відділами компанії для якнайшвидшої обробки та надання інформації клієнтам; ведення звітності з продажу</p><p><b>червень 2013 – листопад 2013 </b></p><p> <b>ПАТ Банк «Фінанси та кредит»</b>, на посаді – економіста, посадові обов’язки: відкриття рахунків юридичних і фізичних осіб; ведення депозитних, кредитних справ та їх операційний супровід; відкриття та ведення платіжних карт; виплата та прийом переказів фізичних осіб; звід документів дня; залучення клієнтів<b></b></p><p><b> </b></p><p><b>ОСВІТА</b></p><p><b>вересень 2008- липень 2013 </b></p><p>Дніпропетровська державна фінансова академія, спеціальність «Фінанси та кредит» (бакалавр), «Банківська справа» (магістр)</p><p><b>ДОДАТКОВА ОСВІТА</b></p><p><b>2020 рік </b></p><p>ESL Курси англійської мови (Дніпро), Курси англійської мови</p><p><b>ПРОФЕСійні навички та знання</b></p><p>Високий рівень MS Office (Microsoft excel (зведені таблиці, робота з формулами)); Професійні програми: IT-Enterprise, <b>«1С: Підприємство 8.2»</b>, IBM Lotus 8.2, розробка та наповнення сайтів на платформах Prom.ua, All.biz та ін.</p><p><b>Володіння мовами</b></p><p>українська (рідна), російська (вільно), англійська (середній) </p><p><b>ІНШЕ</b></p><p>швидко навчаюся, відповідальна, цілеспрямована, доброзичлива, комунікабельна </p><p><b>ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ</b></p><p>Дата народження: 14 травня 1991</p><p>Сімейний стан: незаміжня</p><p>Є закордонний паспорт</p><p>Готова до відряджень, розглядаю варіанти переїзду в інше місто</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: